Sv: Silly season
Monno:
Anledningen är väl som du säger avsaknad av SC, annars ser jag avsaknad av läckor som ett tecken på att förening är sköts bättre. Kan inte påstå att jag har nåt att backa upp påståendet med utan endast en känsla.