Gavelo: Haha! Ja kan tänka mig att den ser ut som Janos ;)
Inlägg: 1815073
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Krap Nek: förlåter aldrig Leksand för att de slog ut oss. Och HA tror jag behöver att nån klubb lyckas gå upp. Sen tror jag inte Mora är en klubb som kommer kunna etablera sig. Leksand har i grund och botten kapaciteten att cementera sig i SHL på sikt, det tror jag tex inte KHK kan.
+ 1