+ 1
Inlägg: 1815372
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: "Modoiterna" i både skellefteå och Frölunda är bra. Men det är klart de har också starka ledare i bägge lagen .
I modo har man ju valt att satsa på skröder som kulturbärare under många år.
I modo har man ju valt att satsa på skröder som kulturbärare under många år.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: absolut finns den chansen. Vi hade bra publiksnitt framförallt sett till hur besviken man varit på spelet och resultatet.
Karlskrona och om det nu blir Mora är lag som shl helst inte vill ha. Små arenor, svårt med publik på bortaplan och generellt inga lag som väcker känslor. Det känns så jäkla rätt åt shl tycker jag...
Vi har Timrå, löven och Leksand nästa år i sådana fall. Bra om matcherna kan vara på fredag eller lördag.
Karlskrona och om det nu blir Mora är lag som shl helst inte vill ha. Små arenor, svårt med publik på bortaplan och generellt inga lag som väcker känslor. Det känns så jäkla rätt åt shl tycker jag...
Vi har Timrå, löven och Leksand nästa år i sådana fall. Bra om matcherna kan vara på fredag eller lördag.
+ 6
Ja det tror jag, särskilt det finns en historik mellan lagen.