+ 1
Inlägg: 1815577
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Modo var mycket överlägsnare Leksand ifjol än Mora är i år. Sedan föll vi på skitnödiga spelare, dåligt målvaktsspel och rätt mycket oflyt. Wikegård, lückner och alla andra "neutrala" experter tycker att Modo var överlägsna i fyra matcher och böttre ön Leksand i två andra. Det är liksom inte bara jag som tycker det.
+ 1
Mora har gjort en kanonsäsong och kommer ev. slå ut ett lag bestående av HA spelare spetsat med Mattias Ritola....
Att vi åkte mot Leksand är inte annat än ett stort jävla prakt fiasko. Vi hade inte haft en suck mot årets Mora känns det som.
Sen verkar Leksand ibland nästan likna tagna som vi var ifjol men dom har inte i närheten samma skicklighet i laget.