Inlägg: 1815612
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: jag menade att vi nog skulle varit spelförande mot årets Mora och med bra målvaktsspel tror jag vi vunnit ganska klart. Men visst fan blir man glad av att se Mora spela. Deras fart och passningsspel (framförallt i spelvändningarna) är man sinnessjukt avundsjuk på.
+ 1
Att Leksand gick upp var inget annat än totalt jäkla osannolikt. Att gå upp fast man spelmässigt var så mycket sämre är en sinnesjukt bedrift.
Var väl egentligen bara en match av 7 som Leksand var bättre sett över hela matchen. Match 7 var ju Modo helt dominant i 55 min.
Men vad hjälper det då det är målen som räknas?