+ 2
Inlägg: 1815632
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Å andra sidan så passade det oss rätt bra ifjol när vi slapp vara puckförande.
Fast det spelar ingen roll. Den här versionen av Leksand verkar väldigt mycket sämre än ifjol. Inte spelare för spelare, men där man ifjol kämpade som dårar verkar man nu bara tyngda av all press. Lite som Modo i vintras så ser det ut som om klubborna väger bly, benen vägrar åka så snabbt som de borde kunna samt till och med korta passningar blir svåra. Märkligt hur det där mentala fungerar.
Fast det spelar ingen roll. Den här versionen av Leksand verkar väldigt mycket sämre än ifjol. Inte spelare för spelare, men där man ifjol kämpade som dårar verkar man nu bara tyngda av all press. Lite som Modo i vintras så ser det ut som om klubborna väger bly, benen vägrar åka så snabbt som de borde kunna samt till och med korta passningar blir svåra. Märkligt hur det där mentala fungerar.
Vi hade säkert varit bättre men nog tror jag Moras fart ställt till det en hel del. Vi hade ju fortfarande varit skitnödiga. Och även ett dåligt målvaktsspel.