M.Lemiux: Dom ska ju mötas, vinner SSK så är dom ju före i tabellen. Men Kristianstad verkar onekligen vassa och SSK har allt att förlora...
Inlägg: 1816887
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nieminen: Mycket bra nyheter från sagobladet:
SSK vinnare i Högsta domstolen
SSK:s arenabolag hade tagit ut för låg hyra från SSK av hemmaarenan Scaniarinken. Det tyckte skatteverket och ville höja arenabolagets beskattningsbara inkomster med sex miljoner kronor.
Köper kommunen arenan som det nu verkar bli så kan man själva sätta hyran troligen.
SSK vinnare i Högsta domstolen
SSK:s arenabolag hade tagit ut för låg hyra från SSK av hemmaarenan Scaniarinken. Det tyckte skatteverket och ville höja arenabolagets beskattningsbara inkomster med sex miljoner kronor.
Köper kommunen arenan som det nu verkar bli så kan man själva sätta hyran troligen.
+ 1