1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507864 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1818345

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Aha på så vis! Men signar man tex en rookie som E.P för låt säga minst 100.000 kronor i månaden? Verkligen?! Är det en rimlig lön? Isåfall vart har hockeyvärlden tagit vägen... Vad tror du själv? Räkna bort eventuella bonusar etc. Vad kan han rimligtvis ligga på innan allt det?

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan:
EP är center och få väl anses vara en topplirare som skall producera, en av de största talangerna i världen i sin årskull. Kontraktet är dessutom ganska långt så en 125 000 - 150 000

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB