Domsjö: inte som spelare. Han tillförde lite fysik ifjol och var inte vår sämste forward, men nu får det räcka. Vi har en ny stomme och sedan fyller vi på med juniorer. Ska vi använda oss av någon i den åldern ska den vara given i de två första kedjorna eller jobba som en galärslav, men skröder är varken eller...
Inlägg: 1818467
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Skulle du vilja ha han i en ledarroll? Tkr nog att det finns bättre alternativ även där om det är det du menar.
Sv: Silly season
Vad säger ni om Fredric Andersson i Löven på 3 år. Dyra Lavander-vibbar eller stabilt?