dempa: hoppas verkligen SSK eller Huddinge tar hem det. Det är nog med söderlag nu
Inlägg: 1818865
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Själv vill jag gärna ha upp Kristianstad, bara 3 mil bort så blir fler Modo-matcher för mig att kunna se nästa säsong i så fall :) Sett båda matcherna i Tingsryd denna säsong, Malmö kan jag väl med ta mig till men Kristianstad hade varit toppen.
+ 2