Scallion: ja väljer man bara att tänka för sin egen skull så.. men det lär ju kosta Modo bra mycket mer med resor till Skåne istället för Sthlm.
Inlägg: 1818907
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa: Det gör det såklart, men jag tror knappast att de går i konkurs för det. Dessutom är det alltid kul att det går bra för lag i ens närområde, även fast jag såklart i första hand är Modoit.
Sv: Silly season
På tal på Kristianstad borde inte Daniel Andersson vara värd att titta på? Stor center och verkar kunna pytsa in poäng bra ålder också. Men kollar bara stats nu aldrig sett han spela
www.eliteprospects.com/player.php?player=26994
www.eliteprospects.com/player.php?player=26994