+ 1
Inlägg: 1819584
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zappaholic: Självklart så skall det vara en utvisning och kännbart straff för tacklingen, frölundaspelaren trycker till med armbågen på hakan och dessutom blindside.
+ 1
Tycker vi gör en riktigt bra förstaperiod, så att vi inte bjuder upp stämmer inte. Sen försvinner Bertilsson och Fälth borta sen tidigare. Då blir det för tufft.
Om domarna säger jag som jag alltid säger. Jag vill ha konsekventa domare, precis som det är i NHL. Använder du klubban där så åker du ut. Här blir det godtyckligt. Det kan crosscheckas hejvilt efter avblåsningar och domarna står bredvid och tittar på. Ser för jävla illa ut