Inlägg: 1819629
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Inte ens om du tar i aktning hur bedömningsnivån varit kring detta i år?
(inget ont menat nu faktiskt, men ni har väl haft liknande i AS)
Inte ens om du tar i aktning hur bedömningsnivån varit kring detta i år?
(inget ont menat nu faktiskt, men ni har väl haft liknande i AS)
+ 3
Jag tycker det faktum att inte ens en enda icke-brynäsare ansett det vara utvisning. Inte ens gävlekillen Wikegård.. . Det säger en del...