Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Guut, då vet jag hur "opartiska" ser på situationen. (opartiskheten från er gentemot oss tar jag med en nypa salt däremot).
Men du är mindre partisk än vår bok i alla fall...