+ 1
Inlägg: 1819751
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sundlöv sa i livesändningen på Modochannel att dom har 17 spelare på kontrakt. Det som behöver värvas är 1 målvakt, 2 centrar och så tittar dom på backar men dom har ingen brådska. Dom jobbar även på att Pär Styf som assisterande till Särkijärvi.
+ 3
Jag har ingenting emot en till riktigt vass center främst i offensiven, men jag tycker faktiskt att det börjar se riktigt ok ut. Då räknar jag med att vi äntligen får ordningen på någon form av defensiv med Säcken i båset.