Domsjö: okej jo det är ju en chanstagning. Var tror du att en sådan kille som Holm i Södertälje tar vägen? Är han klar för shl nästa säsong eller blir det en säsong till i HA?
Inlägg: 1819970
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ygge83: Holm har inte alls producerat i kvalet. Bara fyra poäng på åtta matcher. Westerling från ssk leder på elva poäng. Modobekantingen Måns Krüger har för övrigt nio poäng och är tvåa bland centrar med sina nio...