modomille: Leman och en back till då blir det väl. Jag vill att vi ska ha en bred trupp var väldigt skadekänsliga iår. Bättre ha 8 och en bättre konkurrenssituation anser jag då. Tycker det behövs en rutinerad back som kan spela mycket och dra ett tungt lass. Hedman får väl visa han är beredd på att kriga för att han skall spela då som han spelade i fjol så förtjänar han knappt en startplats.
+ 1