Inlägg: 1820706
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ja det är väldigt lustigt att ett ganska överlägset klubblag endast har en representant i kommande landslagsturnering.
Men, man har en förbundskapten som kändes väldigt omodern 1990...