Inlägg: 1821335
Svarskommentarer
Sv: Silly season
En spelare jag hoppas Modo kämpar med att få in -> Joakim Hilding. Eventuellt lite dyr. Men jag tror inte SHL klubbarna jagar karln.
+ 1
Man vill ha 24 spelare i truppen
2 MV
8 backar
14 fw
Förhandlar med Isak W och Leman