Inlägg: 1824749
Svarskommentarer
Sv: Silly season
atomragnar:
I det avseendet inte så annorlunda mot SHL, man blir av med det man vill behålla:)
I det avseendet inte så annorlunda mot SHL, man blir av med det man vill behålla:)
Sv: Silly season
atomragnar: Men om man ska se det positivt, helt plötlsigt fick vi en ny plats att fylla och alltså mer Silly!
Nu när vi hipp som happ fick en fw plats "över" vore inte Olle Liss en bra värvning? Påstår att han är mer eller mindre klar för ett lag i HA också. Vilket kanske talar för att det inte är vi...
www.hockeysverige.se/2017/04/26/jag-kan-i-alla-fall-saga-att-det-inte-kommer-att-bli-leksand-den-har-gangen/
www.eliteprospects.com/player.php?player=20392
Nu när vi hipp som happ fick en fw plats "över" vore inte Olle Liss en bra värvning? Påstår att han är mer eller mindre klar för ett lag i HA också. Vilket kanske talar för att det inte är vi...
www.hockeysverige.se/2017/04/26/jag-kan-i-alla-fall-saga-att-det-inte-kommer-att-bli-leksand-den-har-gangen/
www.eliteprospects.com/player.php?player=20392
+ 1
Bara vänja sig, vi spelar i allsvenskan. Det är vad det är.