+ 3
Inlägg: 1825652
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Får önska Brynäs lycka till idag! Trots att domarna är emot dom, kommentatorerna håller på HV. Pucken är säkert specialgjord för att den ska passa HVs klubbor mer, och ismaskinen gör antagligen också så att HV gynnas...
+ 5
Men nog fan var Önerud lika bra i Modo och Olofsson o Grundström var väl bättre i Modo... Okej visst, Önerud har haft ett riktigt bra år i år men han spelar ju i ett bättre lag så klart.