+ 1
Inlägg: 1825662
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag har kikat i Brynäsboken emellanåt och så förbannat farligt tkr inte jag det är. Hade Modo varit i SM-final är jag tämligen säker på att Modoboken hade haft en del skribenter som hållit samma nivå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: NEJ! Brynäs skaaa vinna. Har hoppats på dom hela året! :p
+ 2
Håller mer på HV71, jag har imponerats av deras spel hela säsongen och hoppas dom tar det!