Inlägg: 1825903
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Men det lär väl gälla åt bägge håll??? Har väl funnits tveksamma utvisningar åt HV:s håll också?
Vilken tur att rätt lag vann. Nu kan vi alla hålla tummarna kommande år för FBK,HV ,LHC och indianerna för svensk hockeys skull 😉
Vilken tur att rätt lag vann. Nu kan vi alla hålla tummarna kommande år för FBK,HV ,LHC och indianerna för svensk hockeys skull 😉
Slitsamma. Rätt lag vann och rätt spelare avgjorde!!!