Inlägg: 1825930
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"hv, kommer jag aldrig unna något nu. Dom kan ta sina snuskiga bönder och köra upp sina kors i arsle."
Haha! Det är ju tack vare såna här ignoranta fans som man hoppades lite på HV idag. Glädjs åt hans ilska nu ;)
Haha! Det är ju tack vare såna här ignoranta fans som man hoppades lite på HV idag. Glädjs åt hans ilska nu ;)
+ 4
Brynäs ska dock inte klaga på domarna. Det kan de ha gjort mot Frölunda då de hade oflyt, men i finalen kan de inte gnälla.
De har trots allt både Alcén och Granström som båda kunnat åka varenda byte snudd på. Granström kan inte ha en enda tråd Fair play i sig...