+ 2
Inlägg: 1826280
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Svårt att se hur man in sno en spelare från en förening han aldrig representerat, men klart Frölunda nog vill känna det lite så eftersom hans pappa osv representerat klubben.
Jag hoppas Lias fortsätter i HV, bättre utveckling där än i Frölunda :)
Jag hoppas Lias fortsätter i HV, bättre utveckling där än i Frölunda :)
I Lias fall känns det som att HV snodde honom från FHC, och nu vill Lias hem till pappas förening:)