+ 3
Inlägg: 1826288
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
De flesta klubbar ligger kring 8-12 spelare från "de egna leden" om vi pratar de 20 som är ordinarie, då menar jag som spelat i klubben när de var juniorer. Så även FHC, upplever inte att de har den framtoningen som beskrivs faktiskt. Däremot brukar de framhålla att de ställer krav på spelarna.
De flesta klubbar ligger kring 8-12 spelare från "de egna leden" om vi pratar de 20 som är ordinarie, då menar jag som spelat i klubben när de var juniorer. Så även FHC, upplever inte att de har den framtoningen som beskrivs faktiskt. Däremot brukar de framhålla att de ställer krav på spelarna.
Det sjuka är också att man verkligen har bra juniorer också. Skellefteå har misslyckats rejält på den fronten och har därför tonat ned den biten.
Värvningen av specifikt Stenqvist förstår jag inte. Måste ju kännas fantastiskt för de egna juniorerna att man plockar in ytterligare en spelare utifrån, men inte ens för att spela i Frölunda i vinter.