Inlägg: 1826295
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Då kan du vara lugn att FHC kommer få tillbaks det också i negativ mening, ungefär som Modo inte haft modet att klippa banden med klubbikoner.
Tiden kommer alltid ikapp en vilket den gjorde för oss och nu är vi i HA.
Dålig scouting samt släppt iväg spelare typ Häggström,Edblom m.fl.
Tiden kommer alltid ikapp en vilket den gjorde för oss och nu är vi i HA.
Dålig scouting samt släppt iväg spelare typ Häggström,Edblom m.fl.
+ 1
Man borde inte behöva värva så många som man gör. Det verkar nästan som man pissar på sina egna juniorer när man väldigt sällan ger dem chansen. Inte konstigt att lias exempelvis gick till HV. Hade han stannat i Frölunda tror jag inte han fått samma utveckling.