Sv: Silly season
S-vikaren: jag träffade Palmebjörk i Sarpsborg förra säsongen, då han spelade i Sparta. Då berättade han att det var vääääldigt nära han hamnade i Modo, det var nåt i sista sekunden som sket sig fick jag intryck av.