SKiLMY: Ser tunnsått ut än så länge, endast 19 spelare i truppen, jämför man med löven så har dom 25 spelare.
Inlägg: 1827529
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hanzon: Tror att vi inte kommer att ha så många som Löven i och med att man räknar med att vi kan plocka upp juniorer (och fel vore väl annars). En riktigt bra center sedan är det nog ganska fullt.