Inlägg: 1827992
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Tycker själv att vi borde satsa på en riktigt bra center, vi har redan 4 bra yttrar och samtidigt så måste man ge Alba mm en chans. En center som leder laget och håller TOPP klass behöver vi. Finns många i ECHL. Bara att fynda.
+ 1
Det finns fortfarande några spännande namn som håller bra allsvensk nivå. Deschamps/Weigel/Aleardi/frycklund, kanske har man även råd med en ny ytter.