Inlägg: 1828024
Svarskommentarer
Sv: Silly season
RagnarLodbrok: Jo en har vi haft sen Susse! Fillpula! Och kontrakt hade han också men då åkte vi ju påpassligt nog ut...
+ 1
Tycker vi behöver en ytter till också,samt en back och som sagt en toppcenter.