+ 1
Inlägg: 1828030
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Jo, denna vinter hade Lyrenäs en bit kvar till stabil hockeyallsvensk nivå.
Men efter att ha sett J20SM har jag höjt förväntningarna på honom. Han var rätt dominant i finalen.
Lyrenäs och Wahlgren fick dessutom spela juniorlandslaget ( men inte Alba )
Så förutsättningarna är rätt goda att det kan lossna för honom. Kanske kan spelstilen landa på en blanding av hur Karlqvist och Björklund spelar?
Men som du skriver, vi kan bara vänta och se :)
Men efter att ha sett J20SM har jag höjt förväntningarna på honom. Han var rätt dominant i finalen.
Lyrenäs och Wahlgren fick dessutom spela juniorlandslaget ( men inte Alba )
Så förutsättningarna är rätt goda att det kan lossna för honom. Kanske kan spelstilen landa på en blanding av hur Karlqvist och Björklund spelar?
Men som du skriver, vi kan bara vänta och se :)
Men att ha så stor % av laget beroende av att de tar ytterligare steg är en chansning enligt mig. Den kan slå väl ut i både kostnad och spel om man har flyt.
Vi får nog helt enkelt vänta och se.