Inlägg: 1828457
Svarskommentarer
Sv: Silly season
RagnarLodbrok: David Åslin, Per Ledin, Emil Forslund är några spelare framåt jag vill ha in. Tobias Viklund på backen! :)
+ 1
Sv: Silly season
RagnarLodbrok: Styra upp BP tycker jag vi har spelare som ska vara kapabla till redan.
Men PP känns som att det behövs en smart playmaker till verkligen.
Men PP känns som att det behövs en smart playmaker till verkligen.
+ 1
Precis det vi behöver..En playmaking center, bra teckare, styra upp BP,PP.
Får vi en Susse light så får vi ändå vara nöjda..Vore kul att veta vilka dom tittar på.