ghostie: Måste fått sjuhelvetes betalt.. Varför gå till finska ligan, hade hellre sett han i SHL, lär nog vara bättre för hans del med om han vill spela i NHL.
Inlägg: 1830294
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{8198}: är det någon som vet hur stora planer de hade för Jesper Lindgren inför kommande säsong? Är det troligt att han kommer att ersättas? Många poäng som försvinner där.
Sv: Silly season
{8198}: tyvärr har väl inte HA något avtal med liiga. Så hade varit mycket bättre med SHL.
Men gissar bara. Så rätta mig om jag har fel
Men gissar bara. Så rätta mig om jag har fel