hanzon: Fogström är ju mer en grovjobbare,defensiv än en playmaker och speluppläggare..Men har ju haft bra poängskörd i HA tidigare, så varför inte?
Inlägg: 1830415
Svarskommentarer
Sv: Silly season
RagnarLodbrok:
Skulle föredra en spelare i åldern 24-30, hellre att spelaren kommer från en stark säsong i allsvenskan än en sådär i SHL. Inte för att vissa saker är givna, utan det känns tryggare när man betraktar saker utifrån. När det gäller Niklas Fogström så skulle man kunna säga att Häggström är den typen av värvning, en lite äldre spelare som kan göra grovjobbet och samtidigt producera. Häggström kan ha en 4-5 bra säsonger till i kroppen.
Skulle föredra en spelare i åldern 24-30, hellre att spelaren kommer från en stark säsong i allsvenskan än en sådär i SHL. Inte för att vissa saker är givna, utan det känns tryggare när man betraktar saker utifrån. När det gäller Niklas Fogström så skulle man kunna säga att Häggström är den typen av värvning, en lite äldre spelare som kan göra grovjobbet och samtidigt producera. Häggström kan ha en 4-5 bra säsonger till i kroppen.
+ 1