+ 1
Inlägg: 1830434
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: absolut. Men det skulle medföra att 1 av karla, Molin o björken skulle spela i 3e. Och det tror jag inte på så här i förväg. Men som jag sagt tidigare.
Vi har för bra yttrar i förhållande till centrar.
Vi har för bra yttrar i förhållande till centrar.
+ 1
Spontant skulle en kedja bestående av
Johan E - V Öhman - S Marklund vara rätt spännande