Amitiel: Apropå, någon som vet om man tex köper ett abonnemang på allehanda, kan man även ta del av allt på st.nu ?
Inlägg: 1830763
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: ja jag har så, fast tvärtom, du kan betala 99kr/mån och läsa allt plusmärkt i samtliga mittmedias tidning eller 149kr/mån då läser du valfri tidning (precis som papperstidningen ) plus att du kan läsa det plus-
märkta på alla andra tidningar.
märkta på alla andra tidningar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Ja det skall fungera så, finns säkert olika abonnemang men hela mittmedia har gällt för mitt. Btw ny nyhetsuppdatering på onsdag:)
Ja det skall fungera så, finns säkert olika abonnemang men hela mittmedia har gällt för mitt. Btw ny nyhetsuppdatering på onsdag:)
+ 1