+ 2
Inlägg: 1830984
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Tror man går in i träningsmatcherna med denna trupp plus en centern som skall värvas för att se om de yngre håller. Men rimligen så har man lite kvar av budgeten för ev skador.
Tror man går in i träningsmatcherna med denna trupp plus en centern som skall värvas för att se om de yngre håller. Men rimligen så har man lite kvar av budgeten för ev skador.
Btw Smotherman levererade och var riktigt bra, är han helt utesluten, där vet man ju faktiskt exakt vad man får, eller siktar sundlöv högre?!