Inlägg: 1831628
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Bra, så det var 21 miljoner vi tog in på SAIK denna säsong. Börjar likna nåt....VooDoo Economics ;-)
+ 3
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/JaQO7/skelleftea-aik-backar-17-miljoner-kronor
Detta var tufft, hur kan man backa 17-miljoner? Knappast så att man tänkt att dra in detta på att gå långt i ett slutspel. Trodde Örebro skulle vara värst med -12 miljoner, men detta slog SAIK med råge.