Inlägg: 1832438
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RagnarLodbrok: Tror mer på Goumas eller Christensen än på Mustonen eller Hennessy. Men alla skulle nog förbättra vårt lag en hel del.
Dock skulle tex Hennesy göra så att vi fortfarande inte har någon center som gjort en poängmässigt stark säsong de senaste 3.
Dock skulle tex Hennesy göra så att vi fortfarande inte har någon center som gjort en poängmässigt stark säsong de senaste 3.
Jag hoppas på Christensen,Mustonen,Hennesey,