Inlägg: 1832461
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Där ser man. Gick bara och kollade om det fanns ett C där. Så inte direkt någon seriös scouting. Men fastän antalet sjunker så finns det nog en väldans massa spelare kvar som skulle kunna göra oss bättre.
Vill dock minnas att det sades i någon intervju att kommande säsong så skulle alla vara på plats från start. Vilket minimum kan ses som 1) Försäsong 2)Första isträningen 3) Seriestart.
Då 1 inte längre är aktuell så hoppas jag på 2).
Vill dock minnas att det sades i någon intervju att kommande säsong så skulle alla vara på plats från start. Vilket minimum kan ses som 1) Försäsong 2)Första isträningen 3) Seriestart.
Då 1 inte längre är aktuell så hoppas jag på 2).
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors:
Eller varför inte vår egen "Rocco med klubban" hehe... han är nog å andra sidan för bra för att tänka sig allsvenskan.
Eller varför inte vår egen "Rocco med klubban" hehe... han är nog å andra sidan för bra för att tänka sig allsvenskan.
www.eliteprospects.com/player.php?player=46502 har inte spelat som center i Echl.