Inlägg: 1832840
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Grossman lär bli en rätt stor flopp.
Tror han kommer va på tok för orörlig.
Tror han kommer va på tok för orörlig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Kan vi inte låna in centern David Gunnarsson från Ö-vik nån match, tyckte han gjorde bra i från sig i SHL när han var i A-laget. Han kanske medvetet trappat ner, men verkade smart på isen. Föll kanske på storleken...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Som tillägg till det jag skrev här nedanför så jag tror fortfarande att vi kommer topp tre men det är ju inte det som är målet vi ska ju upp.
För några veckor sedan skrev jag att vi kunde flyta upp Eriksson om vi inte fick in toppcentern,och tyckte då att vi kunde värva Nicklas Grossmann, men han har skrivit för Södertälje idag.