Inlägg: 1832866
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
WarEvryPractice:
Enligt det jag uppfattat via Modo Channel så skall det bli ett tätare samarbetet. Någon annan kanske vet mer.
Enligt det jag uppfattat via Modo Channel så skall det bli ett tätare samarbetet. Någon annan kanske vet mer.
Tror Johan Nilsson inte hade gjort bort sig i MoDo ifjol (täcka upp, när det var skador). Gunnarsson är fortfarande intressant. Givetvis ska ÖHF få låna juniorer från MoDo.
Båda lagen ska ju vinna på det.