Från Hörnefors: Det enda som talar för en långsammare "stay@home"-back är väl om man skulle få kvala uppåt. Då skulle man helst ha en riktigt långsam, stark, etablerad back som precis som Frögren får spela efter en helt annan regelbok än den svenska hockeyförbundet ger ut.
Inlägg: 1832870
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Om jag inte minns fel östes det väl inte beröm över Frögren under grundserien direkt.
Utan enda han egentligen dög till och lyckades bygga kult status kring var när regelboken försvann i kvalserien mot oss.
Och det får man ge honom att han gjorde det bra...
Utan enda han egentligen dög till och lyckades bygga kult status kring var när regelboken försvann i kvalserien mot oss.
Och det får man ge honom att han gjorde det bra...