+ 6
Inlägg: 1837781
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Gavelo: Beror väl på att det inte funnits så mycket positivt de senaste fem säsongerna, men ikväll var det bra,riktigt bra!
Ser verkligen stabilt ut. Hoppas på Säckeneffekten och det stabila försvarsspelet.
Mycket sargpass och enkla sarg ut, det var inte igår man såg det....
Känns bara bra.
Ser verkligen stabilt ut. Hoppas på Säckeneffekten och det stabila försvarsspelet.
Mycket sargpass och enkla sarg ut, det var inte igår man såg det....
Känns bara bra.
+ 3
Stort grattis