+ 2
Inlägg: 1837783
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Lite OT. Såg klippet på när Grossman gjorde mål för SSK. Kul för honom.
Men vilket jävla monster Grossman är! De andra spelarna ser ju ut som små pojkar i jämförelse. Inte så mycket på längden utan mer att han är 1,5ggr så bred! Sällan man ser nån som är så märkbart mkt större.
Men vilket jävla monster Grossman är! De andra spelarna ser ju ut som små pojkar i jämförelse. Inte så mycket på längden utan mer att han är 1,5ggr så bred! Sällan man ser nån som är så märkbart mkt större.
+ 1
Verkligen. Nu mår man lite bättre som MoDo-fanatiker. Några vinster till och fortsatt stabilt spel kommer att göra nytta för självförtroendet.
Kul, spännande, MoDo!