Monno: Marklund tar en 2min 3e matchen i rad. Inte ok det.
Inlägg: 1837785
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Monno: Molin har en bra kväll. Väntar bara på "Oves pojk"
Var det ett till skott i stolpen? Bra målvakter har tur!
Var det ett till skott i stolpen? Bra målvakter har tur!
+ 1