+ 2
Inlägg: 1837794
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Tarasov:
Karlskoga har inget emot att bli upphakade när de skall göra mål... ”den som fuskar mest vinner”
Karlskoga har inget emot att bli upphakade när de skall göra mål... ”den som fuskar mest vinner”
+ 3
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Tarasov: Hedman med kvällens tydligaste och nödvändigaste hakning!
Hedman tycker jag för övrigt ser ut som man hade förväntat sig ifjol.
Hedman tycker jag för övrigt ser ut som man hade förväntat sig ifjol.
+ 3
Så länge Karlqvist gör mål så behöver han inte.... ;)