+ 1
Inlägg: 1837799
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Gavelo: Läget känns väldigt stabilt. Men för det där extra för att gå långt skulle offensiven kanske behöva vässas. Men så länge det är såhär stabilt bör vi sitta lugnt i båten till deadline och hitta någon helst svensk/nordisk spets center då.
Men men, tidigt än.
Det är aldrig för sent att bli besviken.
Men men, tidigt än.
Det är aldrig för sent att bli besviken.
+ 2
Nu hoppas vi laget styr upp PP't till 22-25% så blir vi bra i alla spelmoment