+ 5
Inlägg: 1837820
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Nucky: Man hör också om och om igen att alla spelarna är helt på Hans spelidé.
Visst blev det struligt några gånger i går. Inte enbart vår 4e hade kortare perioder av riktigt ställa till det för sig spel. Men i förhållande till förra säsongen så har det än så länge varit hanstastiskt mycket bättre. Ganska stor skillnad på att ha kortare perioder och att ha konstant dåligt spel i egen zon.
Vi har det så oförskämt bra att vi kan ha fjolårets poängvinnare i 3e formationen. Det är ganska sjukt.
Visst blev det struligt några gånger i går. Inte enbart vår 4e hade kortare perioder av riktigt ställa till det för sig spel. Men i förhållande till förra säsongen så har det än så länge varit hanstastiskt mycket bättre. Ganska stor skillnad på att ha kortare perioder och att ha konstant dåligt spel i egen zon.
Vi har det så oförskämt bra att vi kan ha fjolårets poängvinnare i 3e formationen. Det är ganska sjukt.
+ 1
Seriöst så är han RIKTIGT bra. Känns som det finns en hel del talang i det här laget.
Särki har verkligen gjort avtryck på defensiven, slarv och allt duttande med pucken är nästan helt borta.